آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

چرا نباید برای لاغر شدن و تناسب اندام به هر روشی پناه ببریم؟

این روزها افرادی که دارای اضافه وزن می‌باشند به دنبال راهی برای کم کردن وزن زیاد خود، هستند. به همین علت به آغوش هر روشی پناه می‌برند تا بتوانند راه حلی برای این موضوع پیدا کنند.


یکی از این روش‌ها، استفاده از داروهای لاغری است. اما پیش از شروع کردن مبحث داروهای لاغری و عوارض آن بر روی سلامتی بدن، بهتر است به این موضوع اشاره شود که چرا افراد تمایل به لاغر کردن و رسیدن به وزن مطلوبشان دارند.

چرا بعضی از افراد به دنبال کاهش وزن هستند؟

هیچکس تناسب اندام و کم کردن وزن را نهی نکرده است؛ زیرا داشتن وزن بالا نیز باعث بروز بیماری‌های مختلفی از جمله فشارخون و بیماری‌های قلبی می‌شود. در برخی افراد، وزن بالا بر روی اعتماد به نفسشان نیز اثر می‌گذارد و همین موضوع باعث منزوی شدن و دوری کردن از حضور در جمع خواهد شد. به همین علت برای حضور دوباره در جامعه به دنبال قرص‌های لاغری می‌روند. البته این موضوع برای همه‌ی افراد صدق نمی‌کند و بعضی‌ها راه اصولی را در پیش می‌گیرند و در نهایت نتیجه مثبتی را نیز خواهند گرفت.


هر چیزی اصول اولیه‌ی خود را دارد. اصول لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام نیز قوانین خاص خود را دارد و بر طبق آن قوانین این اصول باید دنبال شود.

تهیه ی داروهای لاغری

متاسفانه داروهای لاغری جزو آن دسته از داروهایی است که به راحتی می‌توان آن را از مکان‌های مختلف تهیه کرد. یکی از این روش‌ها، خرید به صورت آنلاین است. در ترکیبات این داروها مشخص نیست چه چیز به کار رفته است؛ اما همواره تقاضای بالایی برای خرید آن ها آن وجود دارد.


بیشتر قرص‌های لاغری دارای مقدار زیادی از کافئین و افدرین هستند که باعث بروز مشکلاتی در بدن می‌شوند. از جمله ضربان قلب را افزایش می‌دهند، اشتها را کم می‌کنند و در نهایت باعث دفع ادرار می‌شوند. به هیچ عنوان نباید داروهای لاغری به طور خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف کرد؛ زیرا در صورت تداخل دارویی و یا دارا نبودن استانداردهای لازم باعث مشکلاتی متعددی از جمله موارد زیر خواهد شد:


دچار شدن به مشکلاتی همچون سردرد و سرگیجه و تهوع

افزایش ضربان قلب و فشار خون

خواب کم و یا به اصطلاح بی خوابی داشتن و احساس ضعف

خشکی دهان

بروز مشکلات کبدی

تاثیر بر روی روان انسان از جمله عصبانیت

استفاده از داروهای لاغری گیاهی

داروهای لاغری گیاهی نسبت به دیگر داروها، از عوارض کمتری برخوردار هستند؛ اما در مقدار بالا نباید آن را استفاده کرد، زیرا باعث بروز عوارض مختلف در بدن می‌شوند. در کل مصرف زیاد هر چیزی، باعث بروز مشکلات متعددی خواهد شد. همچنین به این نکته نیز باید توجه شود که حتی استفاده از داروهای لاغری گیاهی نباید بدون تجویز و نسخه پزشک مصرف شود. پزشک بعد از معاینه شما و آگاه شدن به سوخت و ساز بدن شما شروع به تجویز دارو می‌کند.

راه‌های اصولی کاهش وزن

یکی از اصولی‌ترین روش‌های کاهش وزن داشتن رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش و فعالیت بدنی می‌باشد. اما متاسفانه برخی افراد به دلیل ناآگاهی که دارند، در انجام دادن این دو مورد نیز زیاده روی می‌کنند.


رژیم غذایی چیزی است که باید به شدت به آن توجه کرد. برای مثال، بعضی از افراد که دارای اضافه وزن هستند مصرف برخی مواد غذایی را به طور کامل از چرخه زندگی‌شان حذف می‌کنند. در حالی که اشتباه‌ترین راه ممکن همین است؛ زیرا به همان اندازه که بدن به پروتئین نیاز دارد به قند نیز احتیاج دارد. به همین علت رژیم غذایی نیز باید تحت نظر پزشک انجام گیرد.


یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که افراد در مدیریت رژیم غذایی خود انجام می‌دهند این است که، یکی از وعده‌های غذایی را از زندگی خود حذف می‌کنند. اگر تمامی افرادی که از اضافه بالای خود ناراضی هستند و دنبال روش‌هایی برای کاهش وزن بوده‌اند، از اصولی‌ترین روش‌ها بهره ببرند، بدن آن‌ها بعد از لاغری دچار هیچ‌گونه مشکلی نخواهد شد.


ورزش و رژیم غذایی جزو روش‌های لاغری است که، به تدریج اثر خود را نشان خواهند داد. به همین علت متخصص تغذیه با تجویز بعضی از قرص‌های لاغری به کاهش وزن سرعت می‌بخشند. یعنی داروهای لاغری، نقش کمکی را دارند.


تمامی این‌ها، روش‌های اشتباهی است که افراد برای هرچه بیشتر تناسب اندام به آن پناه می‌برند تا بتوانند اندکی از سلامتی و یا اعتماد به نفس از دست رفته‌شان را باز گردانند. در حالی که به این موضوع آگاه نیستند که خود را داخل چاه عمیق‌تری می‌اندازند. اگر از اصولی‌ترین روش‌ها بهره برده‌شود، هیچ عوارضی وجود نخواهد داشت که بر روی بدن و سلامتی انسان تاثیر بگذارد.

ادامه مطلب

موشن گرافیک

موشن گرافیک به حرکت دادن به عناصر طراحی گرافیکی تمرکز دارد ، اما تمایل دارند از جنبه داستان گویی کمتری نسبت به سایر انواع انیمیشن ها برخوردار باشد. دانستن اینکه چگونه عناصر دو بعدی را حرکت دهید، چیز دیگریست.

تیزر تبلیغاتی را می توان جزو آن دسته از محتوا های بصری دانست که می تواند از هر پیام تبلیغاتی دیگری گویا تر باشد . این دسته از محتوا ها بیشتر توجه کاربران را جلب می کنند و از طرفی دیگر میزان اشتراک گذاری و محبوبیت آن ها نیز بیشتر است . مجموع این دلایل سبب شده تا بسیاری از شرکت ها صرفاً از تیزر های تبلیغاتی برای معرفی خود بهره جویند . اما این تیزر ها چگونه و چطور ساخته می شوند ؟ در پاسخ باید گفت که نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی فراوانی در سطح وب وجود دارد که افراد می توانند به وسیله آن نیاز های خود را بر طرف نمایند . اما نکته ای که در این بین وجود دارد تنوع این نرم افزار ها و البته پیچیدگی بیشتر آن ها می باشد که گاه افراد را سردرگم می کند . در کنار این موارد بیشتر این نرم افزار ها توانایی ساخت تیزر های حرفه ای را ندارند  و به همین جهت است که عموم مردم به دنبال بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی هستند .

من این دوره رو از توی یه کانال تلگرامی دانلود کردم اونجاهم قیمت نزده بود شما باید روان شناسی ای که پشت نظریه رنگ وجود دارد را بفهمید. اول اینکه برای اینکه بتونیم موشن گرافی رو حرفه ای یاد بگیریم باید حتما طراحی هم بلد باشیم یا خیر که طراح دیگری خلق و به آنها جان بخشید. اما چه کسی میداند؟ این دوره ی آموزشی طبق استاندار های جهانی ساخت موشن گرافیک هست و تا جایی که شده تمامی مباحث ساخت موشن گرافیک مطرح شده که با دیدن سرفصل ها قطعا متوجه این موضوع خواهید شد. موشن گرافیک در دنیای امروزی یک از بهترین راه های ارتباطی با مشتری میباشد و قطعا میتونه در آمد زا باشد.

و علت محبوبیت شغل موشن گرافیک را بررسی می کنیم . با مرکز تخصصی آموزش های موشن گرافیک تصویرگران پویا اندیش همراه باشید .. برای یادگیری موشن گرافیک ، چه چیزهایی به غیر از یادگیری نرم افزار نیاز است ؟

اکنون که شما مهارتهای اساسی لازم برای هر طراح موشن را میدانید، یعنی تو پکیج آموزش موشنتون توضیحات در مورد منونوها و داده شده یا نه ؟ اپلیکیشن اینستا بر خلاف تلگرام این قایلبیت خوب را دارد که آماری از تعداد پست‌های منتشر شده را نشان می‌دهد؛ پس بعد از ایجاد حساب کابری و ورود به اینستا، مطالب زیادی را در مدت زمان کمی، در صفحه‌تان منتشر کنید.

 از آنالیز اینستاگرام برای اندازه‌گیری تعامل استفاده کنید در آخر، بیوگرافی شما تنها مکانی است که درون آن می‌توانید یک هایپرلینک یا ابرپیوند به وب‌سایت‌های دیگر قرار دهید. اگر قصد دارید که دنبال‌کنندگان خود را به مکانی غیر از پروفایل خود هدایت کنید، می‌توانید از این امکان استفاده کنید.

شاید برایتان عجیب باشد ولی نداشتن عکس پروفایل مناسب بیش از هر چیز به صفحه شما لطمه میزند. عکس پروفایل اولین خاطره ی کاربر از صفحه ی شماست، اگر این تصویر جذاب نباشد مطمئن باشید که کاربر صفحه ی شما را ترک خواهد کرد. یکی از جدیدترین گرایش های اینستاگرام استفاده از موضوع خاص با یک محتواست.

اگر چه الگوهای رفتاری آن ، ویدیوهای خنده دار یا نقل قول های الهام بخش باشد، فضای خلاق اینستاگرام می تواند پذیرای آن باشد. این به برند شما شانس بزرگی برای نشان دادن چیزهای خنده دار می دهد. می دانیم که این برای همه برند ها قابل استفاده نیست ، اما راههایی برای حس شوخ طبیعی وجود دارد بدون اینکه وارد سطح وسیع بشویم. راز داشتن یک پیج اینستاگرام موفق چیست؟ روزی چندبار به این سوال فکر می‌کنید؟ با ما همراه باشید تا جواب این سوال را بگیرید.

پیش بینی می‌شود که استوری اینستاگرام در سال ۲۰۲۰، به تنهایی ۱٫۷ میلیارد دلار فروش داشته باشد؛ با رشد ۱۵۰ درصدی نسبت به سال قبل. به عنوان مثال ربات به صورت اتوماتیک و هدفمند، ب اساس تعریف و نیاز شما پست های مجموعه ای از افراد را لایک می کند. این لایک کردن باعث می شود که افراد را کنجکاو کنید بنابراین آنها هم به صفحه شما مراجعه می کنند و تصاویر شما را لایک می کنند و حتی اگر موضوع جذاب باشند کامنت هم دریافت می کنید .

دیدگاه هاو تجربیات ارزشمند خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید. اینستاگرام سکوی خیلی خوبی برای ارتقای برچسب های تبلیغاتی برای یک عرضه عمده جدید دارد.

بیشتر بخوانید:

https://www.jamaran.news/بخش-گزارش-آگهی-228/1447179-نرم-افزار-های-ساخت-تیزر-تبلیغاتی

خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام برای کسانی که قصد دارند خیلی سریع صاحب یک پیج اینستاگرام شوند، بهترین تصمیم است.

اما تمام مشتریان عزیزی که به دنبال خرید اکانت اینستاگرام هستند، تقاضای پیج های آماده با فالوورهای صد در صد واقعی می کنند. حدوداً ۲ سال است که به دلیل تغییرات گسترده الگوریتم اینستاگرام، امکان افزایش فالوور واقعی امکان پذیر نیست. به همین خاطر در حال حاضر جذب فالوور واقعی تنها به روش های طبیعی انجام می شود.

خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی

اگر به دنبال خرید پیج اینستاگرام واقعی هستید، احتمالاً به نتیجه مناسبی نخواهید رسید. چرا که اخیراً تعداد پیج های آماده با فالوورهای واقعی نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته است. در صورت وجود چنین پیجی جهت فروش، در سایت قرار خواهیم داد.

از طرفی، برای جذب فالوورهای واقعی، چه از طریق تولید محتوا و چه تبلیغات، نیازمند تعدادی فالوور در ابتدا هستید.


اکنون سوال اینجاست که این فالوورها را چطور باید جذب کرد؟


هدف سئوسل از ارائه سرویس افزایش فالوور اینستاگرام و فروش پیج اینستاگرام این است که فالوورهای پیج شما را به تعداد دلخواه افزایش دهد تا بتوانید ادامه فعالیت را با قدرت بیشتر از سر بگیرید.

فالوورهای تمامی پیج های سئوسل در حال حاضر فیک اما با کیفیت بالا می باشد.


خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای با کیفیت

خرید پیج اینستاگرام با فالوور فیک با کیفیت به شما کمک میکند خیلی سریع صاحب یک پیج با تعداد فالوور بالا شوید و بتوانید فعالیت های تبلیغاتی خود را بسیار سریع تر از آنچه انتظار دارید شروع کنید.


منظور از فالوور با کیفیت، فالووری است که تشخیص فیک بودن آن آسان نیست. این در حالیست که بسیاری از ارائه دهنده گان فالوور فیک اینستاگرام، کیفیت مناسبی را ارائه نمی دهند.

خرید پیج اینستاگرام و ویو (بازدید) پست ها

فالوورهای فیک از پست ها بازدید نمی کنند و اصطلاحاً ویو نمی کنند. به همین خاطر زمانی که استوری منتشر کنید و یا ویدیویی پست کنید، در حالت عادی بازدیدی نخواهد داشت. مگر آنکه برای استوری ها و پست های خود، بازدید سفارش دهید.


ریزش فالوور ها پس از خرید پیج اینستاگرام

از آنجائیکه الگوریتم های اینستاگرام مدام در حال تغییر هستند، وجود ریزش پس از افزایش فالوور غیر قابل اجتناب است. اما میزان این ریزش مشخص نیست و قابل پیش بینی نمی باشد.


خرید اکانت اینستاگرام با لایک مناسب

فالوورهای پیج هایی که حاوی فالوور فیک هستند، پست های شما را لایک نمی زنند. این خصوصیت فالوورهای فیک است که تنها تعداد فالوورهای پیج شما را از جنبه های تبلیغاتی بیشتر نشان می دهند. بنابراین اگر به دنبال خرید پیج اینستاگرام با لایک خور بالا هستید، پیج های سئوسل مناسب شما نمی باشد.

روش تحویل پیج خریداری شده

پس از خرید پیج، یوزرنیم و کلمه عبور پیج به شما تحویل داده خواهد شد که می توانید وارد پیج شده و تمامی اطلاعات همچون شماره تماس، ایمیل و دیگر اطلاعات را تغییر دهید. به این ترتیب پیج به طور کامل به شما واگذار خواهد شد.

نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

برخی از خریداران پیج اینستاگرام ممکن است نگرانی هایی در مورد مشکلات پس از خرید داشته باشند. نگرانی هایی مانند بازگردانی پیج توسط فروشنده و یا بسته شدن پیج ها! 


سئوسل با توجه به فعالیت بلندمدت در این حوزه به شما اطمینان خواهد داد که پیج های فروخته شده تحت هیچ شرایطی بازگردانی نخواهد شد و فعالیت سئوسل همواره قانونی بوده و خواهد بود.

قیمت انواع کولر گازی در بانه

تاپ فروش بانه
قیمت انواع کولر گازی در بانه

قیمت انواع کولر گازی های برند اجنرال ، کولر گازی ال جی ، کولر گازی گری در بانه و قیمت بروز می باشد و شما میتوانید با مراجعه به صفحه هر محصول اقدام به خرید انلاین ان محصول نمایید.

معرفی کولر گازی شرکت گری

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا‌ نیاز به یک وسیله ای که بتواند هوا را خنک کند احساس می شود. کولر ها نمونه ای از این وسایل خنک کننده هستند که از آن ها می توان برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. کولر گازی گری نیز یک نمونه از این کولر ها است که می توان از آن برای کاهش دمای محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی کمک گرفت .شرکت هایی با برند های مختلفی در بازار وجود دارند که با ارائه کولر های گازی با ویژگی های مختلف سعی در پیشی گرفتن از رقبا ی خود می کنند . یکی از این شرکت ها که در این مقاله می خواهیم به بررسی کولر های گازی تولیدی آن بپردازیم شرکت گری است.پس اگر قصد خرید کولر گازی از این شرکت را دارید با ما همراه باشید .

کولرگازی اجنرال دیواری در شهر بانه و قیمت انواع مدل های روز

کولرگازی اجنرال ogeneral split دارای انواع پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی و مولتی پنل ساده و پیشرفته است.شرکت اجنرال (O’GENERAL) فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه سیستم های تهویه مطبوع، از سال 1963 آغاز نمود. کولرگازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کشور ژاپن از بالاترین راندمان و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف نسبت به رقبای خود برخوردار است و با توجه به سابقه طولانی در زمینه ی تهویه مطبوع به صورت تخصصی، مورد اعتماد مردم است و به همین خاطر از آن به عنوان ریش سفید کولرها یاد می شود. محصول جدید کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی اینورتر، بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف بهینه انرژی اولویت اول آنها است. کولرگازی اجنرال در مراکز آزمایشگاهی شرکت فوجیتسو جنرال ژاپن مورد تست کیفیت قرار می گیرد تا بهترین عملکرد در سخت ترین شرایط کاری برای این محصول میسر شود. شرکت تهویه نیا با اطمینان کامل از کولر گازی اجنرال، کمپرسور این دستگاه را بدون هیچ قید و شرطی برای اولین بار در ایران به مدت 5 سال گارانتی کرده است.

کولرگازی دیواری ال جی

خرید کولر گازی دیواری ال جی

کولر گازی دیواری ال جی برا کسانی پیشنهاد می شود که دنبال مصرف انرژی کمتری می باشند. صاحبان این برند یعنی ال جی سابقه ی بسیار طولانی در تولید کولر دارند بطوری که می توان گفت صاحبان این برند یعنی شرکت مربوط به این برند از اولین شرکت های تولید کولر در کره ی جنوبی می باشد این شرکت بعد از تولید سیستم تهویه ای شروع به تولید لوازم الکترونیکی با این برند کرده است. کولر گازی ال جی متناسب با نیاز های کاربران ساخته شده است این کولرها با دو مدل ساده و اینورتر ساخته شده است که قیمت هرکدام باتوجه به تکنولوژی که در آن بکار رفته است متفاوت می باشد اصولا کولری که دارای تکنولوژی اینورتر می باشد دارای قیمتی بالاتر است.

کولرگازی دیواری بوش

با شروع فصل گرما نیاز به یک وسیله سرمایشی که هم بتواند محیط را به خوبی خنک‌ کند و هم مصرف انرژی آن زیاد نباشد به شدت احساس می شود . یکی از این وسایلی که می تواند در شروع فصل گرما در کنار شما قرار بگیرد کولر گازی شرکت بوش است . شما با انتخاب هر یک از مدل ها و ظرفیت های کولر های اسپیلت و دیواری بوش می توانید در کنار گذراندن تابستانی رویایی مخارج انرژی خود را کاهش بدهید.

معرفی کولر گازی بوش

در هنگام خرید و انتخاب انواع کولر های گازی باید به زیبایی و ظاهر مناسب پنل داخلی آن توجه کنید زیرا این نوع پنل در داخل منزل نصب می شود و در دکوراسیون داخل خانه تاثیر می گذارد. کولر گازی بوش در انواع و ظرفیت های مختلف این ویژگی را دارا می باشد و می تواند به منزل شما زیبایی ببخشد.

همچنین وجود ویژگی گرمایشی در کولر های گازی بوش این فرصت را به شما می دهد تا در فصل زمستان نیز بتوانید از این نوع کولر ها استفاده کنید و نیازی نیست آن ها را در فصول سرد جمع کنید.پنل داخلی اسپیلت و کولر های گازی بوش بسیار ساده است ، اما قطعات این پنل به گونه ای روی هم چیده شده اند که حسی از مدرنیته بودن را القا می کنند.

از این که شرکت بوش سعی می کند کولر های گازی خود را به شکل زیبایی طراحی کند سبب می شود که این شرکت بتواند در رقابت با دیگر شرکت ها موفق شود‌.

نمایش لیست همه کولرهای گازی و لیست قیمت در سایت تاپ فروش
https://topfroosh.com/product/air-treatment/

آموزش رنگ و مش در تهران به صورت تخصصی (مبتدی تا حرفه ای)

آموزش لولایت مو در آموزشگاه فوق تخصصی رنگ و مش تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک لولایت مو را در تهران آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی رنگ مو کرده و پس از فراگیری این هنر زیبا و دریافت مدرک معتبر آرایشگری، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

مش مو
در روش مش مو ، دسته هایی از مو ها را جدا کرده و رنگ های خاصی را برای آن به کار می برند. برای مش کردن موها روش های متفاوتی وجود دارد که در آرایشگاه ها انجام می شود. وقتی موهای خود را مش می کنید ظاهرتان تغییر بسیار زیادی می کند و بسیار زیباتر از قبل به نظر خواهید رسید. بنابراین مش مو نیز همانند دیگر روش های رنگ کردن مو می تواند کمک بسیار زیادی به زیباتر شدنتان نماید. برای انجام تکنیک مش مو در غرب تهران نیز، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره کاملا رایگان و حرفه ای در زمینه تکنیک و روش مش مو دارید، ما آماده ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان هستیم. کافیست جهت دریافت مشاوره، با یکی از راههای ارتباطی مطرح شده در سایت، با ما ارتباط برقرار نمائید.

هزینه و قیمت انجام مش مو در تهران
کلیه هزینه ها در انجام تکنیک مش مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات مش مو لطفاً با ما تماس بگیرید.

مدل های مش مو
در ادامه برخی از مدل های مش مو را مشاهده خواهیم کرد.
آموزش رنگ و مش حرفه ای در تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک مش مو را آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی کرده و پس از فراگیری این هنر و دریافت مدرک معتبر، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

آموزش رنگ و مش با مدرک بین المللی معتبر
چیزی که بسیار حائز اهمیت است، دریافت مدرک معتبر پس از گذراندن آموزش های تخصصی و فوق تخصصی آرایشگری می باشد. چرا که هنرآموزان گرامی پس از تبدیل شدن به یک آرایشگر موی حرفه ای جهت فعالیت در این حوزه نیازمند یک مدرک معتبر می باشند که آکادمی لی لی پس از اتمام دوره، مدرک بین المللی رنگ و مش را خدمت هنرآموزان ارائه می نماید.

هزینه دوره رنگ و مش چقدر است؟
جهت اطلاع از هزینه و تعرفه ثبت نم در دوره های آموزش رنگ و مش تخصصی کافیست با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم به شما بانوی گرامی تقدیم گردد.

نکات مهم قبل از رنگ کردن مو
کوتاه کردن مو قبل از رنگ کردن مو
بهتر است قبل از اینکه موهای خود را رنگ نمائید نوک موهای خود را کوتاه کرده و یا موخوره‌های آن را رفع نمائید نکته مهم اینکه موهایی که آسیب دیده  و یا خشک و شکننده  باشد رنگ را در خود به خوبی جذب نمی‌نماید و پس از رنگ نمودن مو، بتدریج رنگ آن از بین رفته و موهای شما بدرنگ می‌شود بنابراین جهت نتیجه بهتر از رنگ موهای خود ابتدا آن را کمی کوتاه نمائید و رسیدگی های لازم را به آن داشته باشید.

رنگ مو ها را بیشتر بشناسید
از آنجا که خیلی از بانوان مطلع هستند رنگ ها درجه بندی مختلف دارد و با این درجه‌ها در بازار عرضه می‌شود ما در این قسمت به چند نمونه از رنگ های اصلی اشاره خواهیم نمود رنگ ها از درجه سیاه به سمت قهوه ای( قهوه ای تیره، قهوه ای و قهوه ای متوسط، قهوه ای روشن) بلوند (بلوند تیره، بلوند متوسط، بلوند روشن، بلوند پلاتینی روشن) میرود و این رنگ های اصلی با رنگ های فرعی نیز قاطی شده و میتواند ترکیب رنگ قشنگی را طبق خواسته شما و نمونه مدلی که دارید ایجاد نماید.

نکات مهم در رابطه با مو های سفید
برخی از قسمت های سر که شامل موهای سفید است در برابر رنگ مو مقاومت کرده و رنگ خود را از دست میدهد مانند موهای ریز و یا اطراف شقیقه، که سریع رنگ موی خود را از دست میدهند در این مواقع بهتر است از اکسیدان با درجه vol20 یا در جه ۳۰ روی موهای سفید قرار دهید و چند دقیقه ای بگذارید و بعد موها را آبکشی نمائید سپس زمانی که تصمیم دارید موهای خود را رنگ نمائید یک رنگ تیره‌تر از درجه رنگ ایده‌آلتون به موهای خود بزنید، رنگ‌موها به دلیل نداشتن رنگدانه در تار موهای شما روشن‌تر بنظر میرسد از آنجا که موهای سفید قدرت جذب بیشتری دارند مدت زمان نگهداشتن رنگ را حدود نیم تا ۴۵ دقیقه نمائید.
نکات روش استفاده از رنگ مو
جهت استفاده از رنگ مو سعی کنید این نکات را رعایت نمائید

ابتدا لباس خود را با یک لباس کهنه عوض نمائید و یا اینکه از پیشبند استفاده نمایید زیرا ریختن رنگ بر روی لباس، باعث از بین رفتن لباستان می‌شود.
قبل از رنگ حتماً از دستکش استفاده نمائید
اگر پوستتان بر اثر استفاده از رنگ مو، لک شد نگران نباشید با الکل طبی از بین میرود البته میتوانید در اطراف صورت از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست شما رنگ نگیرد.
در موهای نازک رنگ‌ مو را باید حدود ۳۰ دقیقه و در موهای ضخیم حدود ۴۰ دقیقه نگهدارید تا نتیجه بهتری را بگیرید.
سعی کنید رنگ کردن مو را از پشت سر به سمت جلوی سر ادامه دهید در واقع از قسمت های انتهایی و طولی اینکار را شروع کنید.
جهت رنگ موهای سفید یا خاکستری رنگ را از نواحی که رنگ سفید یاخاکستری بیشتر است شروع کنید.
اگر تا حالا موهای خود را رنگ نکرده‌اید سعی کنید میزان رنگ در هر تار مو بیشتر باشد
پس از رنگ کردن مو، برای جلوگیری از ریزش مو، موهایتان را با آب سرد یا ولرم بشوئید.
برای موهای زبر یا وز که در برابر رنگ مقاوم است قبل از رنگ کردن از نرم کننده استفاده نمائید.
به رنگ‌های روی جعبه آنچنان اعتماد نکنید و اگر تا حالا موهای خود را رنگ نکرده و با درجه بندی رنگ ها آشنا نیستید حتما مقداری از رنگ را بر روی موهای خود تست نمائید با این روش نیز از حساسیت آن رنگ نسبت به موهای خود متوجه میشوید.
قبل از استفاده از رنگ مو، موهای خود را تمیز و از هرگونه چربی پاک نمائید.
هنگام استفاده از رنگ اگر موها مرطوب باشد رنگ را بهتر جذب نموده زیرا موهای خشک رنگ را مدت کوتاهتری در خود نگه میدارد.
اگر با علائمی مانند حساسیت قرمزی و یا التهاب هنگام رنگ کردن مواجه شدید نگران نباشید شما به آن رنگ حساسیت دارید و باید یک رنگ مناسب دیگر با هماهنگی با آرایشگرتان انتخاب نمائید.
و در پایان بهتر است برای رنگ موهای خود با آرایشگر خود مشورت نموده و هماهنگی های لازم را اجرا نمائید.