آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام برای کسانی که قصد دارند خیلی سریع صاحب یک پیج اینستاگرام شوند، بهترین تصمیم است.

اما تمام مشتریان عزیزی که به دنبال خرید اکانت اینستاگرام هستند، تقاضای پیج های آماده با فالوورهای صد در صد واقعی می کنند. حدوداً ۲ سال است که به دلیل تغییرات گسترده الگوریتم اینستاگرام، امکان افزایش فالوور واقعی امکان پذیر نیست. به همین خاطر در حال حاضر جذب فالوور واقعی تنها به روش های طبیعی انجام می شود.

خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی

اگر به دنبال خرید پیج اینستاگرام واقعی هستید، احتمالاً به نتیجه مناسبی نخواهید رسید. چرا که اخیراً تعداد پیج های آماده با فالوورهای واقعی نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته است. در صورت وجود چنین پیجی جهت فروش، در سایت قرار خواهیم داد.

از طرفی، برای جذب فالوورهای واقعی، چه از طریق تولید محتوا و چه تبلیغات، نیازمند تعدادی فالوور در ابتدا هستید.


اکنون سوال اینجاست که این فالوورها را چطور باید جذب کرد؟


هدف سئوسل از ارائه سرویس افزایش فالوور اینستاگرام و فروش پیج اینستاگرام این است که فالوورهای پیج شما را به تعداد دلخواه افزایش دهد تا بتوانید ادامه فعالیت را با قدرت بیشتر از سر بگیرید.

فالوورهای تمامی پیج های سئوسل در حال حاضر فیک اما با کیفیت بالا می باشد.


خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای با کیفیت

خرید پیج اینستاگرام با فالوور فیک با کیفیت به شما کمک میکند خیلی سریع صاحب یک پیج با تعداد فالوور بالا شوید و بتوانید فعالیت های تبلیغاتی خود را بسیار سریع تر از آنچه انتظار دارید شروع کنید.


منظور از فالوور با کیفیت، فالووری است که تشخیص فیک بودن آن آسان نیست. این در حالیست که بسیاری از ارائه دهنده گان فالوور فیک اینستاگرام، کیفیت مناسبی را ارائه نمی دهند.

خرید پیج اینستاگرام و ویو (بازدید) پست ها

فالوورهای فیک از پست ها بازدید نمی کنند و اصطلاحاً ویو نمی کنند. به همین خاطر زمانی که استوری منتشر کنید و یا ویدیویی پست کنید، در حالت عادی بازدیدی نخواهد داشت. مگر آنکه برای استوری ها و پست های خود، بازدید سفارش دهید.


ریزش فالوور ها پس از خرید پیج اینستاگرام

از آنجائیکه الگوریتم های اینستاگرام مدام در حال تغییر هستند، وجود ریزش پس از افزایش فالوور غیر قابل اجتناب است. اما میزان این ریزش مشخص نیست و قابل پیش بینی نمی باشد.


خرید اکانت اینستاگرام با لایک مناسب

فالوورهای پیج هایی که حاوی فالوور فیک هستند، پست های شما را لایک نمی زنند. این خصوصیت فالوورهای فیک است که تنها تعداد فالوورهای پیج شما را از جنبه های تبلیغاتی بیشتر نشان می دهند. بنابراین اگر به دنبال خرید پیج اینستاگرام با لایک خور بالا هستید، پیج های سئوسل مناسب شما نمی باشد.

روش تحویل پیج خریداری شده

پس از خرید پیج، یوزرنیم و کلمه عبور پیج به شما تحویل داده خواهد شد که می توانید وارد پیج شده و تمامی اطلاعات همچون شماره تماس، ایمیل و دیگر اطلاعات را تغییر دهید. به این ترتیب پیج به طور کامل به شما واگذار خواهد شد.

نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

برخی از خریداران پیج اینستاگرام ممکن است نگرانی هایی در مورد مشکلات پس از خرید داشته باشند. نگرانی هایی مانند بازگردانی پیج توسط فروشنده و یا بسته شدن پیج ها! 


سئوسل با توجه به فعالیت بلندمدت در این حوزه به شما اطمینان خواهد داد که پیج های فروخته شده تحت هیچ شرایطی بازگردانی نخواهد شد و فعالیت سئوسل همواره قانونی بوده و خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.